Un ultim drum

Sunt gata de drum orice ar fi.
Nimic nu mǎ mai poate întoarce acum,
De la voi imi iau rǎmas bun
Şi plec…şi plec în zori de zi.

Nu vreau sǎ-mi duceţi dorul,
E mult prea dureros.
Ridicati-vã privirea trista de jos
Şi continuaţi-mi drumul

Spre un loc liniştit si îndepartat
Ce-mi va aduce alinarea doritǎ
Într-o lume rece si tǎcutǎ
Unde cu timpul voi fi uitat.

2 Responses to “Un ultim drum”

  1. imi plac si poeziile tale, daca vrei sa facem un schimb de link da-mi un msg 😀 spor la scris

  2. Reblogged this on Komy07's Blog.

Leave a Reply

